Nananaa

Nån som ska se desperate houswifes ikväll? :)
Var ju så spännande sist när det slutade så jag sitter nog bänkad
vid tvn ikväll haha :)

Vanlig trökig dag idag.
Kände för lite förändring på håret igår och eftersom Ella och Ellina har
haft det förut och jag tyckte det var snygg så provade jag också :)
Nämligen att fläta håret efter sen man duschat. Hahah inte direkt nån nyhet men
jag hade aldrig provat det förut så det var ju värt ett försök iallafall! :D
Blev ganska nöjd och kommer nog göra det fler gånger :)
Bild kommer kanske senare :)

På skolan fick man höra att två i våran klass var sjuka pga magsjuka! :O
Ush! Och sen åkte Mimmi hem pga att hon mådde dåligt!
Vill verkligen inte bli sjuk när det är Stadt på Fredag! ;O

Ska ut till hästarna nu, de springer runt i hagen och vill in
eftersom det blåser så mycket.


        Ikv!


Desperate Housewifes

Bye!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tackar ;D

2010-03-02 @ 20:46:41

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0