Måndag

Det blev ingen spelning för mig idag eftersom Ellina och
Mimmi skulle till Ljusdal och shoppa.
Annars har det varit en vanlig dag och det har inte hänt speciellt mycket.
Har fått ont i halsen och man kan ju undra vem som
gjorde så att man fick det ;)

Ska snart ut och gå en sväng med Rallanbrallan haha :)
och sen ska jag fixa hos hästarna och göra lite annat usual stuff :P
Justja kom på att det är engelska prov i morgon så jag måste
nog titta lite på engelskan med (:

Igår var det några gubbar här som tog bort snön från taket på
ett annat hus vi har.
Det hade nämligen blivit så att nedervåningens "tak" hade
sjunkit ner ;O

Snö

Haha super dålig kvalite men det struntar jag i haha ;D :D

På Fredag blir det Stadt med tjejerna och det kommer bli
grymt! :D

Chiao!♥


Kommentarer

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0