Åtta saker

Hahah här får ni åtta saker som ni kanske inte visste om mig;

1.Jag har klaustrofobi/sällskräck och klarar inte av att vara
i trånga utrymmen, får panik då ;S
2.Jag vill bli känd med mitt band Crazy Atmosphere och resa runt i
världen och turnéa.
3.Samtidigt som jag vill vara hemma och ha en stor går med hästar.
4.Jag ska gå på Jordbruksgymnasiet Nytorp som ligger i Arbrå.
5.Jag tycker om att se på Disneyfilmer.
6.Ibland önskar jag att jag var liten,
(man kunde göra så mycket roliga saker då) :)
7.Jag hatar skräckfilmer men kan se på en om jag har "nån" att vara med ;D
8.Vill flytta långt från Färila när jag blir stor.

Kommentarer

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0