Snowboard

Hellu i stugan! :)
Sitter och uppdaterar lite men ska snart ut till mina gulliga sötnosar hah (a) :D
Har ont lite överallt också, för idag har jag nämligen åkt
snowboard för första gången i mitt liv. Ramlade nästan hela tiden.
Klara några backar iallafall och måste säga att jag är lite stolt (a')

Har varit lite dålig uppdatering tyvärr men jag tror inte att nån direkt bryr
sig eftersom det nästan inte är nån som besöker bloggen.
Vi som har konfa var till uppsala i tisdags och träffade nunnor, åt på
Max :D och besökte domkyrkan.
Provade den nya hamburgaren ni vet; Utan friskobröd känns
burgaren naken, exposed, rädd
. Hahah. Den var god
men väldigt het. Hahahah.
Näe nu ska jag nog dra :)

Chiao!♥


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Shit, vilken snygga header! Skitfin, verkligen!

2010-02-19 @ 17:08:18
URL: http://ulltussen.blogg.se/

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0