Lalalaaa

Tjosan :)
Någon som spelar Happy Aquarium på facebook?
Superkul, hahah. Jag har sju fiskar och just nu är alla glada och
nöjda men oftast brukar de inte vara det, Intresseklubben antecknar.

I morse när jag vaknade hade jag så j*vla ont i kroppen. Världens tränings
verk sen igår när jag åkte snowboard. Jag har ont i armarna, vaderna, benen
hahah ja typ överallt. x)
Efter jag hade vaknat och gjort mig klar åkte jag till skolan och där var
det lika kul som vanligt. Noot men vi slutade iallafall ett eftersom det är
Fredag idag! :D
Sen jag kommit hem har jag inte gjort något alls förutom att titta på tv,
varit ute till hästarna och fixat där och gjort läxorna.
Orkar inte åka på Kåken idag eftersom jag har sån träningsverk och
för att vi ska åka till mormor som bor i Kungsgården (typ Sandviken) 
i morgon och gratta henne, vi ska åka före 09:00! ;O

Nej nu ska jag nog och dusha tror jag och gå
ut till hästarna och gå ut med Ratzo.


Grönsjö Ridläger

Ska på detta ridläger i sommar :D
Nej inte direkt det här är min annons till skolan där vi håller
på och jobba med att skriva en tidning (:


Chiao!♥


Kommentarer

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0