Min älskade ponny...♥

Det är vissa dagar jag inte haft tid och ork att vara med dig, inte tänkt mig för och
alltid trott att du ska finnas där för evigt. Att alltid tänkt att du ska vara där.
Nu när det här har hänt och jag inte vet om du kommer finnas kvar går det upp för mig, att jag inte
uppskattat dig, som jag borde, alltid tänkt att du ska finnas kvar...
Alla dagar jag missat med dig och istället gjort annat.
Det är med tårar jag skriver det här och det känns som mitt hjärta ska brista när jag tänker
på dig... Kan du någonsin förlåta mig? Min älskade lilla ponny...♥

Det är svårt att inte visa känslor men jag vill på något sätt inte att nån ska trösta mig, det gör det nästan bara värre.

Jag hoppas för hela mitt LIV att du ska bli bättre, att inte veterinären ska säga det värsta.
För du har ju blivit bättre, eller hur?
För någon dag sen ville du ju inte ens gå, nu kan du gå litegrann även fast just det benet släpar efter.
Det är svårt att se dig ha ont, men jag hoppas för allt jag är värd att du ska bli bättre, kunna gå igen och bli som den ponnyn du en gång var, jag ska uppskatta dig mer, det LOVAR jag och jag ska vara med dig varje dag, bara du blir FRISK!♥

<3

Bli FRISK!♥ JAG ÄLSKAR DIG!!♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Krya på sig Blixten!!!!!

2010-04-23 @ 16:08:18
URL: http://ulltussen.blogg.se/

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0