I love you so much...

Dagen började med att man vaknade klockan nio och ledig från
skolan eftersom veterinären skulle komma och titta på älsklingen.
Hon sa ungefär vad jag hade väntat mig, att det antagligen har blivit en spricka
eller liknande och vi ska boka en tid hos kliniken i Hudiksvall så
han ska röntgas.
Han fick ett medel som han ska få insprutat i fem dagar, ett antiflammatoriskt.
Om det är en inflamation som gör att han har så ont och om han blir bättre i benet
av medlet så kanske det inte behövs röntgas! Jag hoppas verkligen att
det är en inflamation! Snälla! Du får inte tas ifrån mig!

Nu står han i en hage gjord av grindar utomhus så att han inte ska få allt
för tråkigt. Han kan ju även titta på Evelina också så att han slipper känna sig
ensam.

Det kommer nog bli mycket inlägg om sötnosen framöver.
Behöver verkligen skriva av mig lite...

Btw, idag ska jag klippa mig och jag hoppas det ska bli bra :)
Mitt hår är verkligen slitet!
Ska kanske till Kåken på kvällen och öva med bandet, vi har äntligen
kommit igenom låten! :)

Om 15 dagar bär det av till Stockholm med kåken!
Det blir 4 timmar på stan och sen blir det Grönan!! :D

Haha, våran skivinspelning närmar sig också och i mitten på maj ska
vi spela inn två låtar, Fyfan va KUL! :D

.

Sliten hår nr 1 haha :)

Kommentarer

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0