Spelning

Tjabba! :D♥
Idag gick vi till ett! :D:D Så nu sitter jag här och snart
ska vi spela med bandet :) Och eftersom det hände en "hemlig"
sak på spelningen i Måndags så tar jag med min egna elgittar xP :)
Håller på med en skräckbild till bilden som jag hoppas blir bra hahah (;
Har även gjort några kort och ett från morsdag x) som jag tänker lägga ut nu :)

Det här kortet gav jag till mamma på morsdag :)<3







Sen ett "Dopkort" eller liknande som jag har till försäljning :)







Det var allt för mig :D Ses!♥ :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Superfina kort!

2009-10-18 @ 10:32:39
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Du har verkligen lyckats med bilderna på Ratzo

2009-10-27 @ 22:07:17

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0