Bullens Dag!

Hej!♥

Idag är det bullens dag, men vi har inga bullar hemma. Igår
tänkte jag göra bullar men vi hade ingen gäst haha xD så jag gjorde
mazariner istället så vi får äta mazariner ;D
Idag är det verkligen ingen fin dag, det blåser och regnar ute :/
Har ringt till Frida och vi ska ut och gå sen när hon gjort klart engelskan.
Mamma och jag ska nog ut och rida och köra senare.



Några kort jag knäppte igår när jag och Ratzo var ute och gick:

Ratzo

Frostigt gräs :)







Haha Ratzo tkt att jag var ivägen när jag skulle knäppa kort x)

Hejjs!!♥


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh! Supersöta vovven! Fina hästen!

2009-10-04 @ 21:16:36
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superfina bilder! ^^



/Ellinor

2009-10-05 @ 18:34:26

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0