Tjao!

Tjosan! :) Det var typ ganska länge sen jag bloggade hehe ;)
Men det har inte hänt nått direkt. I lördags hade jag halloween party :D♥
Och det var jättekul :) Hoppas de som kom också tyckte det :D
Fick VG på svenska texten och de var ju lite kul (Y) ;D speciellt eftersom
jag jobbat så pass mycket med den :) Sen på min skräckbild fick jag VG+ :D♥
Själva slottet och överdelen var MVG! (Y) ;D men det var lite tomt på nederdelen så
det var ju lite synd ;D men jag är jättenöjd :) 
Men nu läre jag dra ska ut och rida eller köra innan det blir möörkt! :)

Ses!♥ :D

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Så roligt att det går bra med skolan, jag klarade körkortet idag, det känns också bra=)

2009-11-06 @ 19:25:29
URL: http://ulltussen.blogg.se/

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0