Huddik vart det I Dag (:

I Dag har man varit till huddik med L.
Vi Handlade kläder och lite sånt ;)

Jag Handlade:
2 Koftor (En Halvlång Och En med vanlig längd ;))
1 vit pingvinärmad " t-shirt "
1 Vit Typ virkad mössa :)
ett par stora runda silvriga örhängen (:
1 ett silvrigt halsband med en kotte på :D
1 par svarta stora solglasögon ;D 
 
Sådär Nu Vet ni vad jag har köpt :D ;P

Har Börjat Scrapbooka :D Men Det går Inte så jätte bra men jag
kan lägga upp en bild på ett kort när kamerans batterier har laddats.


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Så roligt att köpa så mycket kul! Låter som att du har hittat mycket fint idag. Åh, scrapbook, vi har just avslutat en pysselkväll här hemma hos mig nu, vi är 4 tjejer som brukar träffas på torsdagkvällar och pyssla, jättemysigt!

2009-01-08 @ 21:48:33
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Hej! Fin blogg du har, kommer att titta in där lite då och då. Kul med nya kläder till skolan börjar igen.

2009-01-08 @ 22:11:32

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0