Fredag

Tjena Tjena :)
I dag var man ledig! :D
Men hade ont i halsen så det var inte så kul ;(
Bakade Bullar x) Och städade lite i rummet, man
såg iallafall golvet så det är ju en klar förbättring xD
Städade ut ALLA burarna idag åt kaninerna:D tog nog 2-3timmar xD
Men nu är det iallafall gjort :)
Har hört att det ska vara en hopptävling på ridskolan den 26mars!!!!! :D
Har värkligen längtat efter en tävling så man kan få se hur Evve går då :)
Men om jag ska vara med så blir det en clear Round (Om det finns) och om
det inte finns så blir det lättaste klassen man ska vara med i :)
Det som är felet med mig är att jag blir så JÄKLA nervös!!!
Är nervös redan xD
Så Nu blir det hårdträning med Evve Hon måste komma i form :)

Nu är det Goden Natten gör mig och vi synns i morrn :) Gó Natt :)

Kommentarer

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0