10 Dagar kvar! :D<33

Tjao!♥ :)
Det var typ länge sen man skrev här då men har inte haft nån lust alls att blogga över huvudtaget.
Inget speciellt har hänt, inte vad jag minns iallafall. Var på julbord i Fredas och det var gott (a) :D
men var så jäkla trött så mamma och pappa tyckte nog ja var lite trökig ;)
Har bakat ett pepparkakshus och måste väl ta och baka ut den andra pepparkaks degen snart också annars blir den väl bara en hård klump tillslut.
Vi spelade med bandet idag och det gick väl bra förutom att jag är sä j*vla trött på låtarna x)
Vi har spelat dom hur länge som helst och så vill vi inte direkt börja med nån ny heller för då kanske vi blandar ihop dem sen när vi ska spela upp dom på skoldansen på torsdag!! Guud! Börjar bli riktigt nervös! xD
I julklapp önskar jag mig pengar eftersom jag ska köpa ett trumset :D<3

Haha de var nog allt som hänt, nej vänta glömde och säga att det ska börja en ny elev i vår klass efter jullovet :)
Hoppas hon är snäll xD ;D

Nej nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp i morgon (:
Vi ses!♥

.

Kanske såhär kommer trumsetet se ut som jag ska köpa eller så blir de ett Tama (:


Kommentarer

bloglovin Kommentera inlägget här:♥

Ditt Namn :)♥:
kom ihåg mig?♥?

E-postadress♥: (Publiceras Inte(:)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0